Najczęściej zadawane pytania

Logowanie/Rejestracja
Jeśli masz problem z zarestrowaniem się lub logowaniem, sprawdź, czy nie jest spowodowany jedną z poniższych przyczyn:
Podałeś błędne dane: Upewnij sie, że twój NIP jest ważny, ponieważ rejestracja jest przeznaczona tylko dla osób posiadających ważny NIP.
Nie minęła wystarczająca ilość czasu: Każda rejestracja nowego konta, musi być zatwierdzona przez handlowca, po jego akceptacji dostaniesz email z linkiem do zmiany hasła, w dni robocze trwa to około 1-2 godziny.
Nie zresetowałeś hasła: Po otrzymaniu emaila z linkiem do zmiany hasła, konieczne jest resetowanie hasła, dostępne na stronie zaloguj się.

Dalej nie jesteś w stanie się zalogować?

Skontaktu się z naszym handlowcem (dane kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt), pomożemy z rejstracją/logowaniem konta i odpowiemy na wszystkie pytania.
Dostawa/wysyłka
Wysyłka realizowana jest głównie przez firmę kurierską GLS, wysyłamy również paczki za pomocą InPost, DpD i JASFPG


Termin dostarczenia przesyłki wynosi standardowo 24h (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy) i nie powinien przekroczyć 72h. W przypadku transportu paletowego termin dostarczenia może ulec wydłużeniu.

Podane informacje dotyczą wysyłek krajowych na terenie Polski. Koszty i terminy doręczenia przesyłek zagranicznych są indywidualne dla poszczególnych krajów.
Realizujemy wysyłki zagraniczne, jeśli chcesz poznać ceny wysyłek do poszczególnych krajów- skontaktuj się
Jeśli produktu którego szukasz obecnie nie ma na stanie magazynowym warto zapytać sprzedawcy lub opiekuna handlowego o dostępność lub ewentualną dostawę.
Czasami zdaża się, że towar o który pytasz jest właśnie transportowany do magazynu lub oczekuje na jego przyjęcie.
Zamówienia i płatności
Faktury wszystkich zamówień można znaleźć w zakładce "Faktury" w menu głównym.
Fakturę elektroniczną załączamy do powiadomienia mailowego o wysłaniu towaru.
Nie wysyłamy faktur tradycyjnych dodawanych w przesyłce z towarem.
Jeśli występuje problem ze znalezieniem faktury, skontaktuj się z opiekunek handlowym.
Wszystkie sprzedawane przez nas towary posiadają gwarancję producenta, dystrybutora lub importera (dalej zwanych: „Gwarantem”), obowiązującą na terenie całej Polski.
Oznacza to, że każdy zakupiony u nas towar można serwisować.
Wszyscy nasi nowi klienci automatycznie mają przypisany cennik ogólny, aby korzystać z najniższych cen na wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie wykonaj poniższe czynności, chętnie podejmniemy współpracę!

Krok 1. Zarejestruj się na nasze stronie, jeśli już posiadasz konto, zaloguj się
Krok 2. Uzupełnij wszystkie swoje dane 
Krok 3. Zwróć się do nas z proźbą o weryfikację, Przejdź do zakładki KONTAKT i napisz email do swojego opiekuna handlowego, lub skorzystaj z formularza kontaktowego.
Wpisz "Zmiana cennika w Fiberm" w tytule wiadomości, w treści napisz czym zajmuje się twoja firma i w czym możemy ci pomóc.
Krok 4. Oczekuj na odpowiedź handlowca.
Chcesz to zrobić szybciej? znajdź na stronie kontaktowej telefon do handlowca i zadzwoń. 
System B2B
Jeżeli interesujący produkt nie został odnaleziony w naszej ofercie napisz lub zadzwoń do swojego opiekuna handlowego – postara się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.
Reklamacja/Serwis
Wszystkie zwroty/serwisy/paczki należy wysłać na adres:
FIBERM Sp. z o.o
ul. Długosza 118
42-100 Kłobuck
Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, zgłoś poprzez nasz system reklamacji i zwrotów klikająz tutaj
UWAGA!!- KONIECZNE JEST ZALOGOWANIE SIĘ DO SYSTEMU!
Jeśli kupowałeś sprzęt bez zakładania konta- napisz na rma@fiberm.pl

Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu
Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z tego odnośnika
Lub skontaktuj się z opikunem handlowym 

Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu!
Każda przesyłka jest zabezpieczona taśmą z naszym logo. Jeśli paczka lub taśmy są uszkodzone, to otrzymany towar należy sprawdzić w obecności kuriera.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru lub ewentualnych braków w przesyłce, należy sporządzić protokół, który jest podstawą do przyjęcia reklamacji.

Zadaj dodatkowe pytanie, odpowiemy najszybciej jak to możliwe